duminică, 27 ianuarie 2013

Vei fi mereu langa mine ???

Baiatul : Mereu voi fii langa tine iubirea mea , insotindu-te peste tot , asa cum te insoteste Cerul de deasupra . In Soarele Verii , eu iti voi fii umbra , in singuratatea toamnei eu voi fi langa tine . De cate ori ai indoieli bazeaza-te pe mine .
Fata : Alaturi de tine simt , in sfarsit , ca traiesc . In reteaua de bucurii pe care o tesi , descopar oare tot ce mi-am dorit vreodata sau ma ratacesc ???



  Baiatul : Fie ca norii incarcatii de tristete sa-si reverse ploaia asupra mea , fie ca momentele de disperare sa-si gasesti odihna pe umerii mei , da-mi mie toata durerea ta ...


  Fata : Vreau sa gasesc pe cineva care sa ma iubeasca si sa-mi spuna " Sa nu avem secrete " dar cand deschid ochii visul va ramane sau se va risipi ???
Baiatul : Visul va ramane alaturi de mine , lumina mea ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau