luni, 28 ianuarie 2013

Un Inger cu chip de Catel ...


Il simti ??? Il simti cum sta langa tine cand ti.e greu ??? Il simti ca iti vrea binele ??? Il simti cum te iubeste ??? Nu e vorba de un om sau de persoana iubita ... e vorba de cineva care este mereu langa tine , de cineva care iti simte durerea si e acolo sa te vindece , cineva care iti vrea doar binele , cineva care in inima lui , in sufletul lui iti spune " Sunt aici pentru tine " ... Stii oare de cine e vorba , stii oare cine are grija de tine ???Ca sa.ti fie mai usor iti voi spune eu , e vorba de cainele de langa tine , el e singurul care te iubeste cu adevarat , nu te raneste cum te raneste oameni ...chiar daca el nu stie sa.ti vorbeasca el il arata , doar tu trebuie sa.l intelegi .Cainele poate pentru tine e doar un animal , da e un animal ... dar e si prietenul tau . Te.a parasit cainele vreodata pentru altcineva ??? Te.a ranit pentru altcineva ??? NU . El a fost mereu langa tine cand cineva te.a ranit . Lui i.ai spus mereu durerea din suflet , pe el l.ai luat in brate sa te alinte . El in acel moment vorbea cu tine , dar numai tu trebuie sa.l intelegi , fiinca el te intelege ... Atunci el iti vorbeste si iti spune ... : 

" <Dragul meu prieten , cand te.am vazut prima data m.am intrebat "ce creatura esti ?!" chiar daca ai fost un strain pentru mine , mi.am parasit faimilia pentru tine , ca sa te fac fericit , cand eram doar un pui , ai avut grija de mine la fel ca mama mea , eu am crescut , a venit randul meu sa am grija de tine , tu mi.ai aratat lumea ta , te bucurai de mine in orice moment , mai aratat lumi cat de special sunt pentru tine , cand plecai de acasa la lucru etc ... imi spune.ai " Dragul meu catel , stai cuminte acasa , iti las iubirea mea cu tine , asteapta.ma cu drag , tu stii ca mereu voi veni acasa langa tine " asa ai facut mereu , ai venit inapoi la mine , dar recunosc cand intra cineva in viata ta eram gelos , dar stiam ca trebuie sa accept , stiiam ca intr.o zi ai nevoie foarte mare de mine ... ca acel cineva te va face nefericit si trebuia sa fiu pregatit pentru acel moment , eram acolo sa te ascult sa te alint numai asa cum stiam eu , dar iti promit atat timp cat voi trai eu , te voi asculta , voi avea grija de tine , voi fii la bine si la rau alaturi de tine ... te voi face in felul meu fericit , dar promite.mi si tu ceva ::: Vei face macar jumate din cate fac eu pentru tine ::: numai atat vreau de la tine si nu te voi parasi niciodata ... eu la nevoie imi voi da si viata pentru fericirea ta 

Al tau Ingeras cu chip de Catel > "
Iubeste.l fiinca de el ai nevoie cand cineva te raneste . Eu mi.am gasit mereu alinarea in catelul meu ...


Da-ti celui care va iubeste o sansa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau