luni, 28 ianuarie 2013

Scris de Ana-Maria



Povestea este scrisa de Ana-Maria in 14.06.2010





va dau un sfat din propria mea experienta..
tuthul se intampla in a 9a km p la 15 anisori ...
am avuth si eu un cel mai bun prieten la masculin ..
era un sooper baiath ...ma ajuta cu sfaturi..si eu la fel ...
si ne intelegeam ff bn..dar intr-o zii ...el mi.a spus k ma iubheste ...
nu la.m crezut si am ras .. am observat k el khiar siimte cv ptr mn ..
am vazut k baiathul chiar ma iubea ...dar eu il iubeam doar k p un prieten un ff bun prieten...
sau cel putin asa credeam atuncy .. 
baiatul acela mi.a demonstrat k ma iubeste dar eu l.am facut sa sufere enoorm ..
dar el nu a zis nmik ...a vruth sa ma faka sa intzleg adevarata iubhire ....
adevaratul sens al cuvantului ...eu nu vroiam sa.l ascult .. 
la balul bobiciilor .. eu am zis k mergem impreuna ..
dar kand am ajuns akolo ..tipul de care mie imi placea m.a luat de mana ..
ma invitat la dans si m.a sarutat ...baiathul acela s.a simtzit groaznik ..
dar nu mi.a zis nmik ... a vruut sa ne fim ca doi straini ..
am incerkt sa.l rog sa nu faca asta dar era deja prea tarziu ... 
baiathul suferise prea moolt ...inainte de a.mi zice Pa ..a zis 
" sper doar sa gasesti un baiath kre sa nu.si bata jok de tn "..
siincer am zis k am pierdut doar un prieten .. dar ..a trecut un an ..
iar eu ma.m combinat q baiathul de la bal ..acela vroia doar ...sa ne sarutham sii ...
atunci mi.am dat seama ka el defapt nu am iubeste ..el vrea doar sa profite .. 
si mi.am adus aminte de sfaturile de la acel baiat si mi.am dat seama k defapt am gresit .. 
ma.m despartzit de acesta apoii..fostu meu "iubit" ..
cu care am impartasit muulte secrete mi.a zis ca el a suferit mult din cauza mea 
si a inceput sa ma faca cu ou si cu otet si secretele p care i le.am spus..le.a zis la toata lumea.. 
in momentele alea mi.am dat seama k un iubit inseamana c mi.a zis odata prietenul mew cel mai bun ..
un om care sa te inteleaga si un om care sa nu te faca sa sufere chiar daca el sufera din cauza ta ... 
acum am 18 ani ...si nu am mai gasit iubirea adevarata ..poate acel baiat era sa fie p mn ..dar eu..
nu iam acordat sansa pe care el ma ruga sa o acord iubirii ...acum mi.am dat seama ka il iubesc ..
dar la.m indepartat prea mult de mn ...si imi e frica sa.l mai intreb c siimte ptr mn ..ptr k imi e rusine de ceea ce iam facut ...
acum nu.mi mai gasesc linistea ..nu am niciun prieten care sa ma inteleaga cum o facea el ..
cred ca multi baieti sau fete nu primesc o sansa de la persoana pe care o iubesc ..
si e trist ..pt ca acea persoana nu si.ar fi dat seama cat de mult il iubeste .asa ca ..
acordati o sansa si iubiti baiatul sau fata caruia nu ii e frica sa sufere pt tn si din cauza ta ...
care nu te jigneste orice rau i.ai fi facut ...iubiti/il/-o si datii o sansa ptr ca merita..
si acel baiat sau ace fata nu va vaf face niciodata sa suferiti din cauza ca iati dat o singura sansa . 
eu as vrea sa dau timpul inapoi si sa numai repet greseala asta ..dar timpul nu sta in loc pt mn .
dar va rog sa nu repetatzi aceasta greseala .. dati celui care va iubeste o sansa ptr ca va garantez ca nu veti regreta .
veti vedea ca e alesul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau