duminică, 27 ianuarie 2013

Ce se petrece ???





Mai e un sfert de ora pana la miezul noptii ... doua suflete  ies la primbare ...
 Baiatul : Cand drumurile-s pustii unde ne ducem noi ?
Fata : De ce ? Cine ti-a spus sa iesi ? De ce te tot invarti in spatele meu ? Ce te intereseaza ? Fac ce vreau ... cine esti tu sa-mi tii priedicii ? Merg pe drumul meu , cu tine ce-i ?
Baiatul : Nu mai face pe viteaza e o lume mare si rea  acolo ...

Fata : Unde ai invatat sa folosesti asa cuvinte mari ? Nu incerca sa ma salveti ....
Baiatul : De ce , fetito ? O sa regreti ca-i plecat ... Acum fugi dar te vei intoarce ...

Fata : Stiu odata ce am plecat nu ma voi mai intoarce niciodata ... Spune-mi ca nu-i asa ? Hai spune-mi asta ... De ce iti pasa ?
Baiatul : Cui ii pasa din partea mea poti sa dispari ... Traieste ca o pustinca daca doresti ...

Fata : O sa traiesc ca o pustinca daca asa mi-e destinat ... O sa-mi oblojesc ranile si o sa merg mai departe ...
Baiatul : Atunci pleca , pleca singura intr-o destinatie necunoscuta ...

Ei s-au despartit si au mers fiecare pe drumul lor ... De ce ??? Ce sa petrece cu aceste doua suflete ??? Viata e grea sa treci singur/a prin ea ... Ai grija de perechea ta ... Ea va fii ajutorul tau in viata ... Ea iti face viata mult mai placuta ...


NU UITA : IUBIREA bate o singura data la use inchise ... deschide-i ... nu spune niciodata ca-i ocupat ... Nu vei stii niciodata cand ai nevoie de ea ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau