luni, 28 ianuarie 2013

Ai uitat ??? ...



Ai uitat ca inca sunt in Viata ? Ai uitat de tot ce-am avut Impreuna ? Ai uitat de mine , de noi ? Ai regretat ca-i fost cu mine , c-am fost noi doi ? Ai uitat de sentimentele noastre ? Ai uitat de Iubirea si Dragostea noastra ?
Acum sunt si eu pe cale sa uit de noi . Dar oare unde am gresit ? Cand am fost foarte puternici , acum iubirea noastra a ramas doar o Amintire . Deci trebuie sa accept ca aici ne Despartim . Ai regretat ca mai cunoscut candva ? Aveam atunci totul , doar noi trebuia sa cadem si mai mult in Iubirea noastra . Ce-a fost candva n-am sa uit Niciodata , niciodata nu voi uita de Noi . Si in Sfarsit toate pozele cu tine le-am sters si trecutul . E doar o Lectie pe care am invatat-o , stiu undeva am gresit , iubirea noastra e acum o amintire , dar tu nu iti vei mai aminti cu mine . Spunem adevarat , ai uitat de mine , de noi ??? ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau