luni, 28 ianuarie 2013

Exista un Loc mai frumos unde te voi astepta ....





Iubirea adevarata va avea loc in inima pt totdeauna .... 
In orice moment , in orice minut in orice sec. se nasc copii cu un dar si cu un gand ... ... 
eu m.am nascut in 15.11.1986 cu darul de a iubi si cu gandul de a gasi darul meu ... au trecut 20 de ani , 
pe data octombrie 2006 mi.am gasit darul ... atunci am inceput sa te iubesc , 
sa te cunosc pe tine dragostea mea Andreea ... N.am cunoscut , n.am iubit , eram fericiti impreuna ...
aveam o iubire atat de mare incat ne era frica sa nu furam toata iubirea din lume numai pentru noi ...
Dar sa intamplat ca intr.o urata zi din viata mea , 
din viata noastra sa plec departe de tine si de dragostea ta ...
Trebuia sa plec crede.am ca asa era mai bine pentru noi , dar m.am inselat ..
distanta n.a putut sa tina iubirea noastra impreuna ... totul sa racit atat de repede ... 
Cand m.am intors acasa am aflat ca esti maritata , c-ai o familie si un copil ... 
cu lacrimi in ochii cu inima rupta ... am avut puterea sa ma bucur pt tine ...
Sper ca esti fericita , eu nu te voi judeca , eu nu te voi blestema , 
nu iti voi face niciodata raul ... fiindca si astazi te mai iubesc , 
chiar daca ai impartit iubirea noastra in 3 , tot ce vreau , 
vreau sa te vad zambind , vreau sa ma faci mandruca te-am iubit si ca te mai iubesc ...
vreau sa simt ca eu as putea fii acolo si ca ai grija de o dragoste si de un copil ... 
nu te gandi la mine TE ROG ...eu sunt ingerul tau si atat timp cat eu voi fii in lumea 
asta nimic rau sau urat nu va intra in viata ta ...si atat timp cand tu esti fericita voi fii si eu ...
Chiar daca eu nu sunt atat de aproape de tine ...vreau sa stii ca te mai iubesc , 
ca esti inima mea , ca esti dragostea mea ... dar pt toate astea nu te voi lasa sa.ti parasesti familia ... 
eu incerc cu toate puterile pe care le mai am sa.mi crez o familie , chiar daca nu pot iubi pe moment , 
chiar daca mie frica sa mai iubesc , mie frica sa mai cunosc iar suferinta ...
dar incerc ca pe aceasta lume sa am si eu o familie ... 
Draga mea ce vreau sa.ti spun e ca te las sa fii iubita , sotie altuia doar pe acest pamant , 
dar in Rai dincolo de lumea asta vei fii numai si numai a mea ... iubeste.ti familia , iubeste.o pe lumea asta ... 
fiindca in lumea de dincolo ma vei iubi numai pe mine ...
dragostea nu moare niciodata chiar daca persoana iubita nu este a ta ... 
gandeste.te ca mai exista o lume in care ea va fii numai si numai a ta ... By Sydney

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau