luni, 28 ianuarie 2013

Speranta ...

Intr-o lume tu crezi ca ai pe cineva , dar esti singur , intr-o lume a Sperantei totul e minunat , dar in lumea Sperantei , traiesti numai a spera . Vei spera intr-o lume mult mai buna , intr-o lume sa fii cu cineva , pe moment speri in totul , dar cand speri ca totul iti merge bine , Speranta fuge de tine . Cateodata ti-e frica sa mai speri , fiindca simti ca Speranta se joaca cu tine .

Eu in lumea Sperantei am invatat , Speranta vine atunci cand nu te gandesti la ea , intr-o zi ca Curcubeul va aparea in viata ta . Am sperat ca Speranta sa-mi aduca o lume in care imi voi gasi Speranta de a iubi , dar ea ma tradat , ma facut sa ma simt o proasta indrogostita , de un baiat , in care speram ca in lumea asta imi voi face cu el o familie , << Am Sperat >> si am avut Speranta in mine . Speranta iar ma parasit , cateodata ma gandesc ca eu  nu stiu sa-mi aleg Speranta . As vrea sa am speranta ca intr-o lume mai frumoasa , voi putea spera la pers. iubita , dar numai voi spera , stiu , numai sperand mai pot face ceva ... Mie frica ca Speranta nu mai vrea sa-mi dea puterea de a mai spera .
Ma voi aduna si voi mai spera , fiindca as vrea sa-mi caut iubirea adevarata , numai Speranta ma poate ajuta sa mai Sper ... Voi lasa ca Speranta sa moara ultima , dar daca eu voi muri ultima atunci stiu ca Speranta nu exista . Fiindca speranta e numai o poveste , voi fugi de suferinta , sper ca Speranta macar acum sa ma ajute sa nu imi mai pun Iubirea si Inima in joc . Voi spera mereu , mereu voi spera pana voi muri ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau