luni, 28 ianuarie 2013

Intr-o lume singura...


Parca traiesc intr-o Lume Falsa ,
Intr-o Lume Pierduta ,
Intr-o Lume Uitata de lume ,
Intr-o Lume a Singuratatii ,
Nu mai stiu care e Lumea mea ,
Eu m-am pierdut cu totul in Lumea asta  Mare si Rea ... Am fost Pacalita de-o Dragoste Muritoare , de un Suflet Mincinos , de-o Inima care Doare ..
Pentru tot cu ce ma mintit l-am Iertat deja , am uitat deja , am uitat ca ma Ranit ... e asa de necrezut , Doare ca l-am pierdut . Sunt atatea Zile si Noptii in Singuratate , e asa greu de crezut ca Azi nu mai fac parte din el , daca sufar , o fac fiindca il mai Iubesc , Cuvintele Frumoase am uitat sa le Uit , am uitat sa le Sterg si am uitat sa l-as Vantul sa bata peste ele . E greu de crezut ca sa terminat , am avut incredere in Soare ca ne va incalzi Inimile , dar ne-a tradat , in locul lui a venit Norii si Ploaii . Am avut incredere si in Luna , dar si ea la randul ei , ne-a tradat , a lasat Furtuna in locul ei . N-am sa ma prefac ca Lumea se termina aici sau fara El ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau