luni, 28 ianuarie 2013

Si ce daca , daca iubesc ...



Inca nu s`au inventat cuvinte care sa descrie ce simt eu pentru el,vocabularul nostru,al tuturor este prea sarac in astfel de cuvinte,dar totusi voi incerca sa exprim cu ele,asa putine cum sunt,ce simt pentru acest Om, Barbat, Iubit, Suflet-Pereche ce este pentru mine.
Este in viata mea de prea putin timp, Doar 6 ani au trecut de cand ne iubim si in fiecare zi o facem cu o mai mare pasiune ca ziua precedenta.Va doresc tuturor sa aveti parte de o astfel de iubire....nemuritoare. Cum este el? Hmmm....ca adierea usoara a vantului care o simti mangaindu`ti corpul,ca ploaia calda de vara care se transforma in furtuna cand e prea puternica,ca un clown care te face sa zambesti cand simti ca nu mai ai motive nici sa te ridici din pat dimineata, este altfel in fiecare zi.... este EL.
Este secretul meu,este adevarul meu, este as putea spune fara sa mint, ratiunea mea de a trai.Nu`mi imaginez viata fara el,ar fi prea monotona, prea sumbra.El este vinovat pentru zambetele mele, pentru lacrimile mele,pentru ceea ce sunt.IL IUBESC si IL VOI IUBI mereu,nici moarte nu ne va putea desparti! Totul se traieste cu o intensitate si bucurie prea mare.Facem parte din categoria oamenilor care inca se tin de mana pe strada,care sunt impreuna si cand unul e intr`un capat al orasului si celalalt in partea opusa, stim ce gandim, ce simtim, suntem UNUL.Stie sa ma faca sa ma simt femeie,stie sa ma rasfete, sa ma atinga, sa ma faca sa vibrez si cel mai important stie sa ma faca sa Rad ....foarte mult chiar:) Barbatul acesta merita ca viata sa`i dea tot ce are ea mai bun si mai pretios,pentru ca este un barbat care merita asta,este un barbat care stie sa faca o femeie sa se simta femeie,sa fie fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau