luni, 28 ianuarie 2013

Primul pas ...

Putin dulce , putin acru , putin mai aproape , nu prea departe ... tot ce vreau , tot ce doresc , tot ce am nevoie este sa fiu liber . E destul de aproape incat s-o atingi , dar dispare ca un  miraj . Tesuta din vise , cald ca un pulover , dincolo de albi nori , este lumea mea ... Lasa-ma sa intru fara sa strig , nu ma curaj , mai sunt multi , multi altii ca mine , nu sunt singurul care merge visand cu ochii deschisi , pasind , impiedicandu-se . Sunt sigur asa cum Luna rasare mereu , lumea mea va fi descoperita ...si-i va uimi pe toti . Priviti-ma cum aleg , cum aleg catre cealalta lume , apoi alunec ca o pasare ce-as vrea sa fiu ... am o mie de aripi ca sa zbor , sa descopar Cerurile inalte , am atatea rascruci de ales , atatea drumuri de urmat , ca sa-mi descopar destinul ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau