luni, 28 ianuarie 2013

Dragostea este peste tot ...

Vreau sa ma revansez fata de tine , vreau sa te vad zamband , oh , ia-mi viata , stilul tau ... sunt nebun dupa tine ... indrogostit innebuneste de tine , iarta-mi nenorocirea , fa-mi dreptate , purifica-ti inima , asculta-ma ! Uita ce sa intamplat ! Hai zambeste acum ! furia ta este artificiala , nervozitatea ta e falsa , stiu sigur ca esti furios fara motiv , pentru Dumnezeu nu mai fi atat de nepoliticos ... nu-ti poti trai viata fiind atat de singur  , vei avea nevoie de mine de ce nu accepti asta ??? Nici macar moartea nu ma poate tine departe de tine . Te rog uita totul pentru tot cea fost frumos intre noi ... pentru tot ce-am putut crea impreuna din vorbe si din trupurile noastre . Iarta-ma fiindca singuri am invatat cei IUBIREA si cei DRAGOSTEA ... Te rog acum invata cei IERTAREA ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau