luni, 28 ianuarie 2013

Poveste c-un Final Fericit ...




Acum 6 ani de zile intr-un oras micut din Romania , doua prietene " Maria si Emma " foarte bune... iubeau un singur baiat "Klaus " ... baiatul la inceput o iubea  doar pe Maria.
Sa incepem cu inceputul . Acum 6 ani de ziua Emmei , sa facut un mare chef , ea facea 15 ani ... ti-a chemat toti colegi si prieteni pentru a fii alaturi de ea la implinirea cei 15 ani ...
In aceea zi a aparut Klaus(coleg nou de clasa ) ai Emmei ... Emma nu la cunoscut si sa dus la el sa faca cunostinta ... 
Emma : Buna , sunt sarbatorita de azi ... si eu mi-am invitat numai colegi si prieteni ...pe tine insa nu te cunosc ...
imi spui te rog cine esti ... si cine te invitat la chef ???
Klaus : Buna ... La multi ani !!! Sunt Klaus ... colegul tau de clasa ... am primit o chemare de la o fata Maria ...
mi-a spus ca prietena ei are ziua de nastere ... si asa am venit aici ...
Emma : Aaa okay ... Maria este cea mai buna prietena a mea ... Tu esti colegul nou de clasa , nu ?
KLaus : Da ... Nu te supara ... Nu stii unde-i Maria ???
Emma : Cred ca-i undeva pe aici ...
Klaus : Mersi mult ... si inca odata LA MULTI ANII !!!
Emma : Mersi ...
Klaus plecase so caute pe Maria ... Intre timp Emma fugea la ea in camera stia ca Maria era acolo ...
Emma urca sus si bate la Usa ...
Cioc-Cioc ... Emma :"Iubita" esti in camera mea ??? 
Maria : Da ... intra ... vreau sa-ti fac cunostinta cu Iulian ( iubitul Mariei de 4 luni )...
Emma : Cine-i el ? ...
Maria : Iubitul meu ... suntem impreuna de 4 luni de zile ... dar am tinut totul in secret ... 
Emma : Si mie de ce nu mi-ai spus pana acum ? Stii bine ca intre mine si tine sunt 1000 de secrete si fara iesire ...
Maria : Am vrut sa-ti fac o supriza de ziua ta ... Scuze :( ... Iarta-ma ..
Emma nu stia cum sa-i spuna Mariei ca o cauta colegul cel nou Klaus ... Dupa un timp ... Maria se scuza un pic la iubitul ei si 
se duce pana jos sa dea un telefon acasa la mama ei ... spunand-i ca totul este bine si frumos ... Emma merge cu ea ... pe drum spre telefon 
Emma ii spune Mariei ...
Emma : Maria ... Te cauta colegul cel nou Klaus ...
Maria : Aaaa ... colegul ala frumos ??? L-am chemat pentru tine ... 
Emma : Da stiu ... mi-a spus ... dar el vrea sa te vada ... 
Maria : Nu pot ... Il am pe Iulian si il iubesc ... De ce nu vorbesti tu cu el ... si spunei ca am iubit ...
Emma : Okay ... am sa vorbesc cu el ... 
Maria fuge la telefon sa vorbeasca cu mama ei ... in acel timp Emma il cauta pe Klaus ... Il gaseste langa bucatarie ...
Emma : Servus ... ne vedem din nou ...
Klaus : Da ... asa se pare ... Ai gasit-o ???
Emma : Da , am gasit-o ... e in camera mea ... 
Klaus : Unde-i camera ta ??? ..
Emma : Sus pe scarii prima usa la dreapta ...
Klaus fuge pe scarii in sus ... Emma fuge dupa el ... tipand ...
Emma : Klaus ... nu poti merge acolo ... 
Cand ajunge la usa ... Klaus deschide usa ... si o vede pe Maria ca il saruta pe Iulian ( Prieten cu Klaus ) ...si ramane mut ...
la un moment Iulian se uita la usa spunand ...
Iulian : Ce faci Klaus aici ??? Sa intamplat ceva ???
Klaus : De ce te saruti cu ea ???
Iulian : E iubita mea ... de ea ti-am vorbit acum 4 luni de zile ... 
Klaus : Tu mi-ai spus de o fata blonda pe nume Mariana ... nu de Maria ...
Iulian ii face semn sa taca din gura ... 
Klaus tace si iese nervos din camera ... in camera ramane Emma , Maria si Iulian ...
Maria : E adevarat ce spune Klaus ??? Ai alta iubita ???
Iulian : Da ... E adevarat ... Klaus era indrogostit de tine , si fiindca el mi-a furat prima iubita ... am vrut sa-i fac la cel ...
Dar n.am putut sa.i fac la fel ca ... m.am indrogostit si eu de tine ...
Maria nervoasa iese din camera ... cautandu-l pe Klaus ... Dar Klaus plecase ... lasand un bilet in Bucataria Emmei ...
" Draga Maria ... Acum 4 luni cand m-am mutat la scoala ta ... te-am vazut si m-am indrogostit de tine din prima zi 
dar imi era frica sa-ti spun ... Azi e ultima zi a mea in Acest oras , familia mea se muta si eu plec cu ei ... imi pare rau ca n-am putut 
sa-ti spun mai repede ... iti las E-mailul meu si vorbim acolo daca vrei ... Eu mi-as dori sa vorbim " ...
Si Maria fuge acasa sa intre pe net ca sa vorbeasca cu Klaus ... In 20 minute ajunge acasa si iti deschide pc ... 
si ii scrie : 
Maria : " Buna Klaus , am gasit biletul in bucataria Emmei "
Klaus : " Buna Maria , stiu eu l-am scris ... dar am uitat sa-l iau inapoi ... am fugit nervos acasa si l-am uitat " 
Maria :" Cum adica ??? ... Nu era pentru mine ???"
KLaus : " Era pentru tine , dar l-am scris inainte sa aflu ca tu esti cu Iulian cel mai bun prieten al meu "
Maria : " Scuze nu stiam ca el e prietenul tau ..."
Klaus : " Stii ??? Ce am scris pe bilet e adevarat ... dar nu mai conteaza acum ... Hai ca te bag la Ignor ... Adio "
Maria : " Staiiii KLaus "
Klaus : " Toate fetele sunte-ti la fel ... "
Maria : " Klaussss... " 
Dar Klaus nu mai rasp. ... dupa o noapte nedormita Maria fuge acasa la Klaus ... dar era prea Tarziu ... Klaus plecase de la 5 dimineata ...
Maria nervoasa ... a fugit la cea mai buna Prietena a ei Emma ... Si ia spus ca Klaus a plecat ... Emma o ascultase fiindca Maria era prietena ei ...
Trecuse un an de zile ... Klaus n-a mai dat semne ... Maria plangea mereu ... si ii spune Emmei ...
Maria : De ce ??? De ce mie ??? Nici macar n-am stiu ca ma iubeste .....
Emma : As vrea sa te ajut ... dar nu stiu cum ... imi pare rau ....
Maria : Stii ce am sa-l uit .... e mai bine pentru mine ....
Emma : Cred ca-i mai bine asa ...
Maria si Emma ... a trecut peste povestea lui Klaus ... trecuse 6 luni in care nu mai vorbeau de Klaus ... dupa 2 zile Iulian a venit la Emma lasandu-i un Bilet pt Maria de la Klaus ...
" Maria ... Esti o fata frumoasa ... Meriti ceva mai mult decat mine ... Stiu ca n-ai sa ma iubesti niciodata ... dar iti las e-mail meu new ... klausviatameamaria@yahoo.com ... " 
Emma sa gandit sa nu-i dea Mariei chiar daca stia face un lucru rau ... dar era bine pentru binele Mariei ...
Seara Emma sa gandit sa vorbeasca ea cu Klaus pe net ... si asa si facut ... au vorbit 3 ani de zile ... s-au indrogostit unu de altu ... Emma sa indrogostit de Klaus ....
Klaus de Maria ( Klaus credea ca in tot acest vorbeste cu Maria ) ... Dupa 2 luni Klaus a venit acasa la Maria s-o ceara de nevasta ...
Cioc-Cioc ( se ausea la usa Mariei )
Mama Mariei deschise usa ... 
Klaus : Buna ziua ... Sunt Klaus iubitul Mariei ... Ea este acasa ???
Mama Mariei : Buna ziua , Klaus ... Da stiu cine esti , Ea vorbeste foarte frumos despre tine ... 
KLaus : As dorii sa fi-ti si Dumnavoastra de fata ... Cand o voi cere pe fiica dumnavoastra de nevasta ....
Mama Mariei : Okay ... Intra ...Asta o va face foarte Fericita ...
Mama Mariei o chiama pe Maria jos ...
Mama Mariei : Draga mea , Maria ... hai pana jos ... te rog ...
Maria vine jos impreuna cu Emma ( Emma era impreuna cu Maria in Camera )
Maria : Da , mama ... sunt aici ... totul e bine ???
Mama Maria : Am o supriza pentru Tine ...
Si iese Klaus din ascunsatoare ....
Klaus : Supriza draga mea Iubita ....
Maria se uita ciudat ... fiindca ea chiar nu mai stia nimic de Klaus ...timp de 3ani ... dar era prea fericita sa-l intrebe ...Emma 
ramanase tacuta si cu lacrimi in ochii ... in acel timp Klaus scoate un inel ...
Klaus : Draga mea iubita vrei sa fii sotia mea ....???!!!
Maria : Daaaaaaaaaaaa cu toata inima .... 
Dupa 3 luni s-au si maritat ... Emma era mai tacuta ca nicodata ... ea nu mai putea simtea nimic ... simtea ca totul sa terminat pentru ea ... Emma nu stia cum sa-i spuna lui Klaus ca ea este 
Persoana cu care El a vorbit timp de 3 ani pe net ... dar nu vroia s-o vada pe Maria nefericita .... dupa o jumatate de ora Emma lesina si cade ... Maria o vede si fuge la ea ...Klaus fuge si el ... 
Maria : Emma , ce ai ??? Emmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa raspunde-mi ..... sa sune cineva la 112 ... va rogggg 
Klaus suna la 112 .. dupa cateva minute vine o ambulanta ... si o duce la spital ... in acel moment Maria suna repede parinti Emmei ...
Maria : Alo !!! sunt Maria prietena Emmei .... veniti repede la Spitalul Sf.Maria ... Din Oras ... Emma este la spital ... a lesinat ...
Mama Emmei inchide telefonul si ia primul taxi din fata casei si pleca spre spital ... in 30 de minunte ajunge la spital ...fuge catre un doctor si spune ..
Mama Emmei : Buna ziua , domnule Dr. fiica mea Emma a fost adusa aici acum o jumatate de ora ...
D.Dr : Buna ziua , Doamna ... Vreau sa va dau o veste foarte urata ... 
Mama Emmei : Spune-ti ca n-a murit ....
D.Dr : NU ... n-a murit inca ...
Mama Emmei : Cum adica ... ce vreti sa spuneti ??? ...
D.Dr : Acum i-am putut salva viata ... dar nu mai traieste mai mult de un an de zile ... Are prob. foarte mari de inima ...
Mama Emmei : Cum adica ?? ... Fata mea a fost foarte sanatoasa ...
D.Dr : Poate a fost ranita la inima ... a iubit pe cineva foarte mult si acel cineva a ranit-o...
Mama Emmei : Ea nu are iubit ... a vorbit mult timp pe net cu un baiat .... 
Mama Emmei a plecat plangand ... pe hol o vede Klaus si merge  la ea ... 
Klaus : Buna ziua , Sunt Klaus sotul Mariei ... 
Mama Emmei : Da , stiu cine esti ... Buna ziua ...
Klaus : Se sa intamplat cu Emma ... ???
Mama Emmei : A fost ranita din Iubire ... a fost Atacata la inima ,...
Klaus : Nu inteleg ... !?
Si mama Emmei ii povestea lui Klaus totul ... Klaus la acel moment sa dat seamna ca  Emma era fata cu care a vorbit el timp de 3 ani de zile , dar n-a spus la nimeni ... o iubea foarte mult pe Maria ...dupa 2 sapt Emma a iesit din Spital ... dar Emma nu stia ca are probleme cu inima ... Pt ea era totul la fel ... dar era cu gandul de al uita pe Klaus ...in seara aceea ea a iesit in oras cu Maria ... Emma a baut foarte mult pentru al uita pe Klaus ... Maria a oprit-o .. dar Emma era foarte schimbata ... Emma 
a vazut un baiat cu care a dansat toata noaptea ... si spre inchiderea barurui ... Emma a plecat cu el ...si sa culcat cu el ... dupa 3 luni de zile Emmei ii se face rau ...
si o suna pe Maria ...
Emma : Maria , cred ca sunt gravida ...
Maria : Cum adica esti gravida ??? 
Emma : Cred ca de cand m-am culcat cu baiatul ala ...
Maria : Si eu sunt gravida .... 
Emma era gravida in 3 luni si Maria in 5 Luni ....Dupa 4 luni ... Maria sa dus la spital sa nasca .... Emma sa dus cu ea sa stea mereu langa Maria ...Dar Emmei ii se face rau si este si ea dusa 

intr-o camera ... dar Doctorul Emmei ii spune ...trebuie sa nasti azi fiindca inima ta nu mai poate sa bata mai mult de cateva ore ... Emma nu intelegea ce vroia sa spuna D.Dr dar a facut cum a spus ... a avut nastere cu cezariana ... dupa ce sa trezit Emma a cerut Copilul si a vrut sa-l vada pe Klaus .... Emma ia spus mamei ei sa-l cheme pe Klaus pana la ea ... si asa a si facut ... Klaus in 5 minute a ajuns la Emma ...
Klaus : Buna Frumoaso
Emma : Buna Klaus ... As vrea sa-ti spun ceva ce nu ti-am spus pana acum ... Eu am fost fata cu care ai vorbit pe net timp de 3 ani ...
Klaus : Stiu ... Mi-a spus mama ta ... mi-a povestit cand erai prima data in spital ...dar nu stiam ce sa fac ... fiindca eu o iubesc pe Maria ...
Emma : stiu c-o iubesti pe Maria ... Si chiar m-as bucura sa stiu ca ve-ti fii voi mereu impreuna ...
Klaus : Chiar nu te supreri nu ma vei ura ???
Emma : Te iubesc prea mult ... dar vreau o singura dorinta de la tine ....
KLaus : Cere-mi orice .... chiar orice ...
Emma : Vreau sa fii Tatal copilului meu si Maria mama lui ...
KLaus : Emma si cum ramane cu tine si tatal adevarat a copilului ...
Emma : Nu stiu cinei tatal copilului m-am imbatat si m-am culcat cu un necunoscut ... si oricum eu nu mai am mult de trait ...
Klaus : Cum adica nu mai ai mult de trait ??? 
Emma : De cand am fost la spital prima data ...  parinti mei au aflat ca nu mai am mai mult de un an  de trait ... acum mie frica sa nu ramana copilul meu fara mama si fara tata .... te rog ... 
stiu ca si tu ma iubesti ... dar ce iubire ai pt mine da-i la copilului meu .... 
Si Emma a inchis ochii ... si a murit .... Klaus tipand si plangand ... ia spus ...
Klaus : Iti promit Dragostea mea ... tot ce am simtit pentru tine ... voi da copilului tau .. si voi spune lumi ca e copilul meu ... Noapte buna ... floare rara ... 
Si Klaus a sarutat-o pe buze a luat copilul in brate si a plecat in camera unde era Maria ... Maria l-a intrebat ..
Maria : L-ai adus pe bebele Emmei sa-l vad ???
Klaus : Da ... De azi va fii copilul tau ... copilul nostru.. !!!
Maria : Cum adica ??? L-ai furat de la Emma ??? Esti nebun ???
Klaus : NU , nu l-am furat ... Emma mi-la dat ... in schimb e si copilul meu ...
Maria : Cum adica ??? Ce vrei sa spui ....???
Klaus sa enervat si ia spus ...
Klaus : Daca ma iubesti ma accepti si cu copilul facut cu alta femeie ... si aceea femeie a fost cea mai buna prietena a ta ... si acum este moarta .... vrei sa-mi las copilul animanui ca asa vrei tu ??
Maria n-a mai spus nimic ... dar avea toata ura ei pe Emma ... dupa 3 ore nascuse si ea ... acum in casa erau 2 copii , o mama , un tata ...si 6 bunici ( mama si tata Emmei , mama si tata lui Klaus ; mama si tata Mariei )
toti erau fericiti ... mai putin Maria care o ura atat de mult pe Emma ... Intr-o seara Maria se ruga ... Klaus era langa usa .... dupa ce a terminat Maria din rugat ... Klaus a intrat si ia spus ...
Klaus : Nu trebuie sa fii nervoasa pe prietena ta ... nu ti-a gresit cu nimic ... ea a vrut doar un Tata si o mama pt copilul ei ...
Maria : Cum n-a facut nimic ??? Sa culcat cu tine .... 
Klaus : Nu-i adevarat ...
Si a inceput sa-i spuna adevarul ... Maria ia cerut iertare lui Klaus ... si i-a spus ...
Maria : Am urat-o pe prietena mea cea mai buna fiindca n-am stiu adevarul ... dar acum am sa-mi cer ei iertare daruindu-mi iubirea mea copilului ei ... 
Maria sa dat seamna ca numai cu ajutorul Emmei , Klaus sa intors la ea ... Dar Emma a cerut un singur lucru lui Klaus si Mariei ... sa aive grija de copilul ei ... 
copilul a crescut in familia asta la fel ca fratele lui ... Copilul Emmei se nume Keem "Kim"(inceputul numelelor lui Klaus , Emmei si Mariei ) ... si-au trait fericiti pana ... pana ... pana ... ... am sa va mai scriu mai departe dupa cativa ani cand voi stii ce sa mai intamplat .... povestea nu are niciodata un sfarsit ... O familie mare si frumoasa ... 
o familie creata din Multa Dragoste ... By Titza Eka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

M-as bucura sa stiu comentari-ul tau